Jeg omtaler gerne musik og andre kulturgoder, f.eks. bøger og film i min blog. Hvis du/I er interesseret i at få en udgivelse omtalt, så kontakt mig via min emailadresse
(capac_SNABELA_capac.dk).
Forudsætningen for omtale er, at musikken sendes i form af en ORIGINAL cd eller – meget gerne! – vinyl, da det jo er tidens medie.
OBS. Digitale filer – fx. mp3 og musikvideoer – promotionudgaver af CD’er (for promotion only-cd’er) og hjemmebrændte CD’er med digitale filer bliver ikke omtalt.
Tilsvarende gælder det, at e- og lydbøger ikke omtales, kun gammeldags tryksager.
Når jeg har omtalt musik eller andet sender jeg altid et link til omtale til kontaktpersonen.
Jeg forsøger at omtale de fremsendte medier, så hurtigt det lader sig gøre og gerne i forbindelse med udgivelsestidspunktet. Men det kan ikke altid lade sig gøre, så bær over med capac, hvis der kommer forsinkelser – linket skal nok komme. Det kan sikkert også forekomme, at jeg helt glemmer at omtale en plade.
Desværre.
SOM LÆSERNE HAR BEMÆRKET, SÅ HAR JEG ISÆR OMTALT (ANBEFALET) MUSIK. MEN JEG VIL GERNE OMTALE ANDET, FX. DIGTSAMLINGER, BØGER OM MUSIK, GOD LITTERATUR OG BIOGRAFFILM . SÅ HVIS DU/I ER INTERESSERET, SÅ SKRIV PÅ OMTALTE EMAILADRESSE.
And in english:
I do recommend music, books, films etc. in my weblog. If you want me to recommend a record, book etc. please contact me here:
mr.capac_et_gmail.com
My condition is, that the music must be available
as an original CD og vinyl record.
Digital files (mp3 etc.) and musicvideoes, for-promotion-only-CD’s, and homemade CDs will not be reviewed by me.
The same goes for e- and audiobooks. Only printed books will do.
When I recommend a record, I will send a link to my recommandation to my contact person.
I try to write about the stuff, I receive as fast as possible. But sometimes it takes some time – but the recommandation will come and so will the link. Please be patient.
As the reader of my blog will see, I have first of all written about music, but I would like to write about other stuff such as poetry, books on music, literature and
movies. So if you are interested, please let me know.
@Peter: Tilbuddet er hermed givet videre!
jeg står da meget gerne til rådighed både med og uden tøj om det så blot er for at kikke på mig, fotografere mig eller tegne/male mig
@Tina Charlotte: jeg tror, du rører ved noget centralt, som ikke rigtig har været med i den standende debat. Nemlig den forskel, der er pÃ¥ synets eller rettere blikkets betydning i hhv. mandlig og kvindelig erotik. Ikke sÃ¥dan at forstÃ¥, at kvinder – i hvert fald nogle kvinder – kan have fornøjelse af en flot, nøgen mand i reklamer. Men generelt tror jeg kvinder tænder pÃ¥ andre ting, som du ogsÃ¥ er inde pÃ¥. Hvorimod kvindelig, iøjnespringende nøgenhed virker pronto pÃ¥ mange – de fleste? – mænd. Noget helt basalt, der mÃ¥ske gÃ¥r helt tilbage til dengang, vi løb rundt pÃ¥ savannen og jagtede vildt…
I øvrigt retter mænds begær sig ikke kun – heldigvis – mod ungt kød, faste bryster, stramme balder osv. Selv om mænd er ret ligetil pÃ¥ det seksuelle omrÃ¥de, som kvinder ofte har pÃ¥peget, men ikke altid forstÃ¥et, sÃ¥ er der stor variation i, hvad de gerne vil skue. Og heldigvis for det.
Absolut enig: I ligestillingens navn burde der være flere billeder af nøgne mænd (inklusive ‘the full monty) i det offentlige rum.
Ikke at jeg tror, at mange kvinder ville reagere synderligt på den form for lokkemad. Vi tænder vist mere på humor, glimt i øjet, faste hænder og intelligens, hvorimod jeg har forstået på mine mandlige bekendte gennem tiden, at mænd ganske rigtigt tænder på en ung og smækker kvindekrop. (Og det er vel netop grunden til, at reklamefolk fravælger den nøgne mand og tilvælger den unge kvindekrop.) Det er naturligvis en skuffende oplysning for en kvinde medio fyrre, for uanset hvor meget man strammer sig an, så kan man altså ikke opretholde en 18årigs udseende. Og hvis mænd tænder på feminin ungdommelighed, så hjælper det jo ikke meget, at man kommer anstigende med al sin charme, udstråling og intelligens.:-(
Derfor en varm tak pÃ¥ egne og jævnaldrende kvinders vegne for din sympatiske udmelding om, at kvinder i reklamer gerne mÃ¥tte ligne gennemsnitskvinden lidt mere. 🙂